tisdag 4 september 2007

Nya blommor och papper

Först vill jag tacka alla som skriver så fina kommentarer. Det är så roligt att läsa och väldigt kul att ni tycker om det jag skapar.
Jag köpte en del nya papper och blommor när jag var iväg i helgen. På det översta kortet är det två nya papper och blommorna är också nya. Blommor från samma burk på det andra kortet.
Tycker inte att färgen ser riktigt bra ut här, men de röda blommorna är mörkt vinröda.


Låsbeslaget (eller vad det heter?) på det här kortet har jag fått av min far. Han är lika glad som jag att spara på allt. Han hade en hel bunt av dessa och hade kommit på att jag säkert skulle ha användning för dem.......han är också en pysslare. Gjorde roliga album när han var ung och är en flitig hobbysnickare.




6 kommentarer:

So Sonya sa...

So pretty, love the colour combination too!!

Anonym sa...

Tack för titten i min blogg. Detta kortet gillade jag verkligen. Det känns så höstigt. ett fint sätt du användt bradsen till. Själv har jag alltid tyckt att det ser knepigt ut med bara brads å ingen blomma. Men det var verkligen fint.

Karma sa...

Vad mycket fint det fanns här! jättekul att titta in till dig. Malin

Anonym sa...

Fina kort med härliga färger! Tycker det är så snyggt med löven och så gillade jag pappret med noterna väldigt mycket.
Kram på dig/Gunilla

Anonym sa...

Härliga höstiga kort,
gillar det lilla extra som beslaget ger.
Och jag älskar "fikapaus" Lo´n,
härligt avslappnad stämning på Lo´n.

Frida sa...

Hej Karin! Vilka härligt höstiga kort. Var inne på rum&ram och spanade efter dina alster. Var julinspirationen dina? De var i alla fall jätefina!
Vi hörs.
Kram Frida