tisdag 4 december 2007

Snart julmarknad

Till helgen är det dags med julmarknaden där jag ska sälja kort. Nu är det svårt att veta vad jag ska koncentrera mig på att tillverka. Vet ju aldrig vad som säljs. Får se också hur mycket jag hinner nu de sista dagarna.


Det här kortet tänkte jag kunde användas som julkort eller gratulationskort nu i december. Det var till julmarknaden, men igår sålde jag det till en kompis.....som grattiskort til en 50-åring.


Made this as a christmas-card or birthday-card in december. Sold it to a friend yesterday as birthday-card.







Blomsterkort med lite vinter-känsla.
Flower-card with a little feeling of winter.

12 kommentarer:

Angela sa...

Som vanligt alldeles underbara färgkombinationer! Hoppas du får sålt massor med kort!

Sandra Evertson sa...

So beautiful!
They look like you could make a giant quilt of all of your Gorgeous cards!
Sandra Evertson

Janny sa...

this is great! I love the colours and the flowers you use!

joggemia sa...

80 julkort?! Oj, du måste ha många vänner! =)

Vi verkar vara många som ska ta tag i kropp och själ efter jul....vi får helt enkelt peppa varandra!

Kram Mia

Emma sa...

Jättefina! Lycka till på julmarknaden!!

Anonym sa...

Åh vad kul att stå på julmarknad.... Hopaps det blir bra och att försäljningen går i topp!!
kramen en jätte stor... Aase

My Paper World sa...

So pretty! I love the beautiful flowers!

Susanne H / snuffehar sa...

Härliga julkort du har gjort!
Hoppas det blir en lyckad julmarknad i helgen. Tyvärr har jag inte möjlighet att komma ner men en annan gång kanske.
Kram

Cecilia sa...

så fina kort! Jag hoppas att jag hinner gå en sväng på julmarknaden i helgen!
Kram

Karma sa...

Fina o stilrena kort! o vad juligt o fint du har det här hos dig nu. Kram Malin

Lisbet sa...

Helgen ska bli rätt lugn har fått hem Lisa marklunds sista bok som jag bara har till låns i två veckor. Så det blir att läsa den och många säger att man vill gärna läsa,,länge för den är bra. Tänker avsluta veckan med en blogrunda.

Ha nu en underbar helg.

joggemia sa...

Tack för gratulationen! Först klickar man på länken Butiken (på den rosa "listen"), sedan på länken Blogg och sist Designteam. Det går tyvärr inte att få in en direktlänk...i alla fall får inte jag det till att funka. :(

Ha en underbar helg!

Kram Mia