torsdag 3 januari 2008

Gammalt och nytt

Har gjort några nya kort den här veckan med gamla och nya papper. Har också testat några av mina nya stämplar.

Made some new cards this week. Used old and new paper and some of my new stamps.


Hjärtat ingår i en serie "Romance Elements" av Christine Adolph, Stampington&Company.
This heart is from "Romance Elements" by Christine Adolph, Stampington&Company.

Har gjort hjärtat med Cuttlebug-dies.

Made this heart with Cuttlebug-dies.




Här har jag använt två stämplar: bakgrunden är från "Stampers anonymous" och fjärilen från "Crafty Individuals".

Used two different stamps here: background is "Stampers anonymous" and butterfly is "Crafty Individuals".

6 kommentarer:

Gunilla/Nilla sa...

Tre underbart läckra kort. Det där översta blev en riktigt favorit. Fick riktiga vårkänslor av de härliga gröna färgerna. Behövs med det vädret som behagar dra in över oss idag, hujeda mig!
Jag vill ha värme och VÅR nu med en gång;=)
Hoppas du får en kanonstart på 2008 och att vi kommer att träffas för att pyssla.
Sköt om dig och ha det så bra
/Gunilla

joggemia sa...

Härliga kort! Blev riktigt förtjust i det rosa!

Kram!

Cecilia sa...

Så fina kort! Gillar speciellt det rosa - jättegulligt!
Kram

Alhambra Club sa...

These are lovely, am in love with your first card,love the green and the heart.

Anonym sa...

Så fina kort du gjort, så enkla men ändå vackra det gillar jag.Det i mitten var vackrast....
Hoppas allt väl. kram Aase

Susanne H / snuffehar sa...

Underbara kort! Gillar det första speciellt, det gröna.
Jag har en liten utmaning i min blogg. Det vore kul om du antog den.
Kram,