lördag 16 augusti 2008

Publicerad layout


Den här layouten var publicerad i svenska scraptidningen "Scrapbooking m.m.", maj/juni numret.
Trevligt med ett foto på Erik som omväxling. Han är inte så glad för att bli fotograferad. För tillfället är han i alla fall hemma, men åker förmodligen tillbaka till Berlin i början på veckan.


This layout was published in the swedish scrapbook magazine "Scrapbooking m.m.", May/June.
Great with a picture of Erik. He´s not so interested having his photographs taken. But he´s at home for the moment and probably going back to Berlin next week.

9 kommentarer:

joggemia sa...

En sån stilig student! Superläcker layout också!

Kram!

Mette sa...

Åhhhh var det din???? :) Den är verkligen jättefin!

Johanna sa...

Hej och tack!
Vilka fina LOs du gör!!!
Jättesnyggt att använda wellpapp som du gjort här under, det måste jag testa!

/Johanna

ChowG sa...

Tack för dina ord i min blogg.

Janny sa...

what a wonderfull LO!

Ewonne sa...

En otroligt fin layout och det tyckte jag när jag såg den i tidningen också!

pescbrico sa...

I can see why this page was published it's wonderful! Have a great day!

Willea sa...

Hej och tack för dina ord i min blogg :). Visst är det härligt att hitta nya bloggar och ny inspiration hela tiden! Jag lägger din blogg till favvisar, sååååå mycket fint du gör!

Aase/ängel60 sa...

Vilken kanon fin studentLO...
Vad kul att få se hur din son ser ut. Visst är det så att man scrappar sina barn i perioder? Komer på mig själv ibland att jag har scrappat samma barn på flera LO, men tror det jämnar ut sig i slutet :)
Kram Aase