tisdag 28 oktober 2008

Träff i söndags

I söndags var jag på Gislövsträffen. 15 scrapglada tjejer var vi. Härligt att tillbringa en regning söndag tillsammans och scrappa loss.

Went to a scrap gathering with 15 scrappers last sunday. Couldn´t be better on a rainy day.



Färgutmaning: rosa, vitt och rött. Kortet på min arbetskamrats dotter Saga var som gjort för utmaningen.
Colour challenge: pink, white and red. This picture was perfect for the challenge. Saga´s mother and I work together.


Skissutmaning. Skissen kan ni se hos Scrapduon.
Sketch challenge. Take a look at the sketch here.


2 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

Ooops var är den första den vill jag ju inte missa.
Som vanligt LO i min stil den jag såg. Härligt med träff, så upp piggande
Kram Aase

Aase/ängel60 sa...

NU ser jag den översta såååååå fin på lite tjej. Vilket fint namn!
Du har verkligen fått till en toppen LO, med de svåra färgblandningarna
Kram Aase