söndag 18 oktober 2009

Mycket kortskapande

Det har blivit mycket kortmakeri på senaste tiden. Roligt både att använda stämplar/färglägga stämpelmotiv och att embossa. Minirosor är härligt just nu!



Idag har jag varit på Gislövsträffen och hade en underbar dag där med mycket skapande och trevligt umgänge. Längtar redan till nästa gång!
Hann göra färdigt tre layouter och påbörjade en fjärde. Ett litet kort blev det också!
Ha en riktigt skön vecka alla blogg-besökare! Alltid lika roligt när ni lämnar en liten hälsning.

4 kommentarer:

Aase sa...

Vilket läckert kort det översta :)
Idag har jag varit med min syster på Inkido, återförsäjare kurs....
Grymt kul, nu har jag testat embossing, jag är fast i det träsket också :=)
Kramen Aase

Anna tassar in.. sa...

Mmmm Karin jag ser och jag ler..låt hjärtat va' me'..mmm...

Anonym sa...

Absolutly `Gorgeous` Karin..love that embossing!!!and the beautifuly coloured stamped image TFS
Have a great week:)xxx

Janny sa...

lovely cards Karin!