onsdag 28 juli 2010

Scrappat!!!

Fick ett behov av att scrappa nu mitt i sommarvärmen. En layout har jag lyckats prestera! Den handlar om vår nya kattunge som flyttar hem till oss i mitten på augusti. Tyvärr har vår fina katt Curry varit borta sedan början på maj och han kommer nog inte tillbaka. Så nu har jag beställt inte bara en kattunge utan två från olika familjer. Den som kommer först är den här lille grå, som vi ännu inte gett något namn.






Not much activity in my scraproom now in summertime. Made one layout about our new kitten. In the mittle of August he is old enough to leave his mother. Our lovely cat Curry disappeared at the begining of May and I doubt he is alive. So now I have decide to have two kittens. This grey one will be the first.

4 kommentarer:

Annika sa...

Vilken fin layouten. Kattungen är till och med sötare än jag minns. Är du helt säker på att vi inte kan hämta hem den redan imorgon ;) ?
Kram A

AnnBri´s sa...

Hej Karin.
Det var tråkigt med Curry. Både den lilla kattungen och layouten är jättefin. Hoppas allt är bra med dig och de dina
Kram Annica

Anneli sa...

Så snyggt du har fått i ihop layouten. Men så tråkigt att Curry är bort. Förstår att det känns jobbigt när man inte vet vad som har hänt honom. Men vilken bedårande liten kattunge du har skaffat ska bli kul följa den under uppväxten , för jag antar här kommer det plåtas . :-)
Ska bli kul se det andra lilla livet.

Önskar dig en skön helg!
Kram Anneli

Lotta sa...

Så tråkigt att höra att Curry är borta.Hoppas att allt är bra annars. Jättefin layout på en urgullig katt.

Kram Lotta