lördag 28 augusti 2010

Dagens Sigge och Frasse


........handlar om när familjens största kattvän Annika träffade Frasse för första gången.....



....och lekte med katterna på golvet. Samtidigt som hon försökte få Frasse och Buffie att komma på god fot med varandra.....


....en icke helt enkel uppgift! Sigge och Frasse är riktiga kompisar och busar vilt med varandra. Då försöker Buffie blanda sig i och det går inte bra. Just därför går Frasse under namnet Frasse Fräs för tillfället!!! Annars heter han egentligen Frasse Nilsson.


5 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Himmel så gulligt..och då menar jag både katterna o tjejen..så makalöst goa alla tre..aha lite fräsigt värre nu då..men du det blir nog bra..det tror jag..det finns så mycket kärlek hos er att det räcker till alla..

Irene Johansson sa...

Vilka söta katter. Och härliga bilder.

Jeanette sa...

Heeej!

Kul att träffa dig, Karin! Det är ju inta så ofta som vi ses...

Gud - vilka söta kattungar!!! Men jag hoppas så att Curry bara ska dyka upp, liksom!

Ha det bra! Hör av dig när du behöver stämplar:) Jocka har fixat!!!

Kramen

// Jea

Jeanette sa...

... Jocke - ska det stå...

Angela sa...

Ååh så söta dom är! Jag blir alltid lite sugen på katt när jag ser kattungar fast jag egentligen inte vill ha några husdjur... men söta är dom! :)