tisdag 3 juli 2007

Scrapppat
In i det sista har jag scrappat!!!! Mest för att göra abstinensbesvären mindre nu när det bär iväg. Var också så angelägen att testa de papper jag köpte i lördags. Ser att A:et på lo:n kommit på sned vid scanningen. Blev riktigt förtjust i det stormönstrade blommiga pappret, som jag inte precis fastnat för tidigare.
Starbucks kommer jag nog att se mer av den närmsta veckan. Lär finnas många i New York.



Ett snabbt tillverkat kort med de papper som blev över när layouten var färdig. Tycker att texten "I like to go fast" passar ihop med flip flop-skorna.

Ännu ett kort med den älskade jordgubbstämpeln. Alla önskas en Glad sommar!!! Nu dröjer det tills jag skriver här igen.


4 kommentarer:

Fam Larsson sa...

Trevlig resa och tack för hälsningen i min blogg, den värmde mycket - tack, snälla!

//Marie
http://maraij.blogg.se

Malin sa...

Så snygga layoter:)
ha en trevlig semester med!

(Favvis)Maria sa...

Ha en trevlig resa.. handla nu massor av scrapping saker!=)

Lisbet sa...

Jättefina kort. Blev nu sugen på att scrappa kort..