lördag 3 november 2007

Höstlöven faller

Månadstemat på Swescrap för oktober var "När löven faller". Jag gjorde den här layouten och skickade in. Såg nu att den kommit med. Tog de här fotografierna en eftermiddag när jag kom hem från jobbet. Skulle gå ut med Buffie och såg då att plötsligt låg en massa löv på marken. Vår gårdväg såg så härlig ut med alla löven, så jag sprang in efter kameran direkt. Tur var det för nästa dag hade alla löven blåst iväg.

För några dagar sedan fick jag en Smile award igen. Den här gången från Susanne. Klart att det ger ett stort leende att bli uppskattad så här. Nu skickar jag vidare till alla er som läser detta!!! Ni gör mig glad genom att titta in här.

This layout was published today on the Swescrapbooking-blog. The LO is about the leaves falling. This months theme/challenge.
Got a Smile award from Susanne a few days ago. I send it to all of you visiting my blog. You make me smile!!

3 kommentarer:

Catalina Alvarez sa...

Beautiful autumn colors!
The dogs are adorable.
Cata

pescbrico sa...

Beautifull page! beautifull layout! Great choice of colors! wow!

joggemia sa...

Den är jättefin! Så snyggt med löven. Härliga höstfoton också.

Kram Mia