söndag 7 december 2008

En vacker matsal

Matsalen vi åt i under vår weekend på Villa Monteoriolo, Toscana var helt fantastisk. Härliga minnen att bevara. Roligt att använda stämplar på layouter....har ju en del stämplar att använda.

Great memories from our weekend in Tuscany. The dining-room at Villa Monteoriolo was fantastic. Like to use my rubberstamps on LO:s ...got a lot of stamps to use.




Idag har jag varit på scrapträff (Gislövsträffen) hela dagen. Härligt att träffa så många scrap-vänner samtidigt. Visar mina alster under veckan som kommer. Svårt att fotografera i mörkret nu. Kanske scannern fungerar så småningom och då blir det lättare.

8 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ fin LO, vad kul med träff, jag bara är just nu :) Rösten sviker så det blir till att vara hemma i början av veckan, då kanske det blir lite pysslande :)
Kram Aase

Anonym sa...

Denna är så läcker så jag finner inga ord.

kram o trevlig vecka

Anonym sa...

Toscana har jag ej varit till.
Bilden på min blogg fotade jag i oktober när jag var till Israel.
Har börjat med lite pyssel jag med och det är skoj:)
Ha det fint, kram lena.

Simmat sa...

Härlig LO!!
De har även ett mörkt med smak av chili som är supergott till rödvin.... Jag har även gjort kakan med deras mintsmak med gott resultat.
Kram

Camilla Ekman sa...

Jättefina färger du använt och vilka fina bakgrunder du gör!

Peet sa...

wow, this LO is sooo very beautiful, Karin!!! wonderful!!!

Anonym sa...

Hoppas du känner dig bättre idag, det är skit jobbigt att vara tyst och frustrerande ;) Men pysslar lite i af Kram Aase

Vibeke sa...

Så lekker LO!!! Denne var kjempeflott!!:)