tisdag 30 december 2008

Scraptidningen

Den här layouten var publicerad i svenska scraptidningen "Scrapbooking m.m" i september/oktobernumret. Nu är det ok att visa den här. Även om den har titeln "Höst på stranden" så känns den ganska aktuell eftersom vi just nu inte har någon riktig vinterkänsla här i södra Sverige!

Idag när jag kom hem från jobbet hittade jag Januari/februarinumret av tidningen bland posten! I den har jag en layout på sidan 56. Det är en scraplift med titeln "Vet du?". Flera scrappare jag känner har layouter i tidningen. Kul att känna igen en del namn!

This layout was published in the swedish scrapbookmagazine, September/October. The title is "Autumn at the beach".

I also have a layout in the latest scrapmagazine (January/February)....I have to wait publishing it here.

7 kommentarer:

Jag sa...

Den ger i vilket fall en härlig känsla!! Det var en väldigt bra dag vi hade där på stranden :) Fast dagar med 25 grader och sol på stranden är ju nästan ännu bättre ;)
Kram

Anna tassar in.. sa...

Va...är det du som gjort den där sidan då i scraptidningen? Ja det gissar jag...härligt..

Anonym sa...

Å, jag såg den och tänkte där är Karins LO ju!!!

Jättekul!

Gott Nytt år (lite tidigt) och kram!!

joggemia sa...

Vilken höstigt härlig layout! Grattis till publiceringen i tidningen!

Gott nytt år!

Kram!

Anonym sa...

I am not surprised your Lo was published Karin...They are all beautiful...works of Art...love them...I love how versatile you are as a crafter...you craft soooo beautiful..look forward to sharing many more:)
If I dont get over...
best wishes for a Happy and Healthy New Year to you and your beautiful family:)
Have a lovely time....and `thanks` for all your very sweet comments through the Year:)(((hugs))))

Anna tassar in.. sa...

Gott Nytt År Karin önskar Anna

Anonym sa...

Jätte fin LO på promenaden och två favoriter :)
Vad kul att du finns med i tidningen, letat efter den i flera dagar men verkar sen i butikerna
Kram Aase