fredag 21 augusti 2009

Blå blå vindar och vatten

Blå blå himlar och hav
Blå blå känslor i natten
sjunger Tomas Ledin

Blå blå insekter har jag skapat.
Färgen blå har alltid varit en favorit.
Här har jag kombinerat med turkos nyanser.



Här är det blått i kombination med lila.
Hittade den här stämpeln i Minneapolis/St Paul för två år sedan och den är fortfarande en av mina favoriter. Det är alltså en stor stämpel där jag rivit motivet i två delar.
I love blue colours. Here in kombination with turqouise and lilac.
Found this rubberstamp two years ago visiting Minneapolis/St Paul. It´s still one of my favourite stamps.

8 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Men nu har du väl överträffat dig själv..himmel så fint..och fjärilar är ju så underbart fint..

Jag tycker om när det finns sådan fin text med..vackra bokstäver..

Sara sa...

Förstår att du gillar den stämpeln, jättefin! Korten blev superfina!

Aase sa...

läckra kort... Ledin en favorit här också :) Kanske vår store idol
Kramen AA

Gunilla/Nilla sa...

Helt fantastiskt fina kort. Den stämpeln är verkligen läcker.

Ha fin lördag i solen.
Kram/Gunilla

Janny sa...

great card Karin! lovely colours!

Lissen sa...

Vilka fina kort, som små tavlor!
Färgerna och mönstren är i så fin harmoni.

Vad roligt att du tittade in hos mej. Ha det gott

Laila sa...

Du... JAg förstår om du gillar den där stämpeln! Den var sååå vacker!

joggemia sa...

Meen vad läckra!!

Kram!