tisdag 4 augusti 2009

Färger inspirerar

När jag skulle duka och dekorera med blommor på Lars födelsedag blev färgkombinationen på servetter från Hemtex min inspirationskälla. Speciellt som jag hade just de färgerna på blommor i min trädgård!!!


Got inspiration from the colours of the napkin when I decorated the table at my husbands birthday. Fortunately I had those flowers in my garden!


Blev så förtjust i den här kombinationen av färger att jag försökte skapa ett kort i liknande färger.
Used almost the same colours to create a card.

4 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Himmelskt..Karin du vet vad jag bara älskar dukningar..i synnerhet dina..så galet härligt att bara ta in blommor och låta dem bestämma..

Mmm så fint det blev med "scrapdukningen" med du..men så är det när man har känsla för färg & form.

Jessica sa...

Låter perfekt. Antingen kan du ju ge Annika cd:n eller så svänger jag förbi någon dag och hämtar den :)

Mahlin78 sa...

Riktigt läcker färgkombination!

Janny sa...

beautifull flowers and love the card!