tisdag 18 augusti 2009

Klappar du katten

....så måste du klappa hunden också! Bästa sättet att locka Buffie till sig är att kela med katten.


Härliga minnen från en kväll nu i juli när vi suttit på terrassen och grillat.

Här har jag dekorerat med två olika metallblommor ovanpå varandra. Den understa har jag köpt i en blomsteraffär och den översta är en scrapblomma som är fäst ungefär som en öljett.


Det här bandet hittade jag i en liten affär på Köbmagergade i Köpenhamn. Massor av band fanns det i metervara.

7 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Mmmm så mjuka fina färger och en mjuk go katt..

Ann-Sofi sa...

Vackra lite höstiga färger.
Gillar hur du har målat (?) kanten på fotot.

Lukas sa...

Nästa gång du åker till Göteborg kolla in på Knapp-Carlsson på Kyrkogatan 34, www.knapp-carlsson.com. När jag tog med mamma ditt för några år sedan så blev hon helt förlamad. Nästa gång hade hon med en inköpslista :)
Kramar

Sara sa...

Jättefin!! Gillade blomman.. Nu kom jag på en sak..
Kram

Aase sa...

Underbar...så snygga färger och snyggt dekorerat. Kul att du visar detaljbilder :=)
Kramen Aase

Janny sa...

ooooooh Karin this is absolute gorgeous...love the flowers and the leaves!

joggemia sa...

Supersnygg! Gillar färgkombon massor!

Kram!