söndag 28 november 2010

En fin inramning

.... med snö till 1:a advent fick vi även här längst ner i söder.
Massor av härlig julkänsla och inspiration har jag fått idag. Började med julmarknad i Parken och sedan tog jag den snötäckta kustvägen mot Smygehamn.....


.....till mysiga Haward Busck omgivet av hästhagar. Njöt av en Caffe Latte medan jag strosade runt bland vackra ting. Några prydnadsäpplen och skålar fanns i min kasse när jag körde tillbaka mot Trelleborg.


Sista stoppet blev Ting Ute och Inne som alltid bjuder på härlig julstämning. Massor av vit, frostig känsla både ute och inne.





3 kommentarer:

bakom berget sa...

Vilken härlig dag du har haft och en sån mysig butik. Hoppas du får en fin kommande vecka nu! Kram till dig!
Åsa.

Anna tassar in.. sa...

Men du vilken härlig tur...det verkar vara helt i min smak kan jag säga...vackra bilder...underbara bilder.

Aase sa...

Låter som en perfekt adventssöndag. Jag har gjort lite kort och njutit av alla levande ljus inne. Fick alla mina barn på adventsfika så jag känner mig nöjd med dagen....
Hopaps du får en bra start på veckan. Kram Aase