söndag 30 november 2008

Julmarknader

Lars och jag firade 1:a advent med en tur här på Söderslätt. Vi besökte två små, mysiga julmarknader. På Bodarpsgården drack vi eftermiddagskaffe med hallonpaj till. Mums!


Dessa två mötte oss vid ingången till det gamla stallet, numera halloncafé och gårdsbutik.


Mina inköp! Lite smått och gott för eget behov och lämpliga presenter i juldagarna.

Collage av mina bilder från Bodarp.
Fler bilder kommer senare i veckan.
Julmarknaden har öppet 2:a och 3:e advent också.



Julmarknad på Almaregården i Höllviken. Härliga kransar, blomsterarrangemang och annat smått för julens pyntande.



Pictures from some Christmas markets here in the neighbourhood.




2 kommentarer:

Jag sa...

Ser ut som att ni hade en mysigare dag än vad jag hade :) Får se om jag kommer iväg på någon julmarknad en annan dag...
Kram

Anonym sa...

Vad mysigt det ser ut :)
Vi åkte också på julmarknad igår men det regnade tyvärr....
Kram Aase