måndag 27 april 2009

Sju olika kurser

... på två dagar i Helsingborg. Intensivt och inspirerande! Visar resultat från två kurser här idag.

En layout med material från Basic Grey. Design och kursledare Maria Hansson.
Härligt att jag hade med ett foto som passade till den här layouten.
Show you a layout I made at the Scrapevent this weekend. One of seven classes.
Designer and teacher: Maria Hansson




Den här är 15x15 cm och bara en del av ett större projekt. Designer och kursledare var Jen Starr från USA. Här sprayade vi och målade med Glimmer mist.
This one is 6x6 inch and just a little part of a project. We used Glimmer mist. Deigner and teacher: Jen Starr from US.

9 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Himmelskt fint..va..ni är ju så fina så man svimmar lite..vilka sköningar och orden där nice nice nice..det är härligt att svimma lite här det vet du..:)mmmm du är då så härlig i ditt sätt att få till fina alster..

(Favvis)Maria sa...

Så fina LO:er du har gjort Karin! Älskar basic grey papperna och knapparna!

Caroline sa...

Vilken trevlig helgvi har haft! Så fina dina layouter blev!

Aase sa...

Så fina, fast jag har ju redan sett dem ;=) Gillar din lilla, vad snyggt det blev med bandet det får jag nog lifta.... Gjorde ju mina med svartvita foton så det kan bli läckert med lite färg.

kram

Vibbe sa...

Superfina LO.
Eventet var helt fantastisk. Kul att träffa dig. Man är full av nya ideer. Har lite dåligt med tid att scrappa jätte tråkigt, men vad ska man göra.
Hoppas att vi snart kommer på någon ny scrappträff,
var rädd om dig.
Kram Vibbe

spacemouse sa...

Tack själv för kiken i min blogg. Ja Stieg Larssons böcker är bra. Välskrivna å inte som andra deckare!!! Får passa på å ge mer beröm för dina fina alster!! Önskar att jag kunde sätta mig ner å göra något fint men har brist på inspirerande bilder just nu så det får väl vänta!!

Sara sa...

Åh va fint! Har sett många lo:s med knappar nu och det är ju så dekorativt!
/ sara

Anonym sa...

How absolutly `Beautiful` is your LO ..
What a `gorgeous` photo you and your daughter are realy beautiful Karin..TFS:)♥

Anonym sa...

Apologies.. I thought your sons LO was on a seperate post there!!!
Your top LO Is just as beautiful love the use of the buttons and the tearing of those papers..Fab!!!...Your sons a ` Good Loooking fella`...