onsdag 7 oktober 2009

Blandade kort


Förlovningskort till barnens kusin Birgitta.
Engagement card for our childrens cousin.


Hjärtat är av chipboard som jag har embossat.
Embossed chipboard heart.


Små avlånga kort. Roliga och snabba att göra.
Ca 6x15 cm.
Making small cards is funny and quick.

I morgon åker jag iväg till Stockholm för att fira Maria som fyllt år. Var det 30??? En heldag tillsammans ska vi ha på fredag. Hoppas solen skiner på oss!

I´m going to Stockholm tomorrow spending a day with my friend Maria celebrating her birthday!



5 kommentarer:

Lukas sa...

Tack för det fina kortet! Vill även säga att jag(och Åke) önskar oss nya kort att ge bort. Har en liten låda som jag fått av dig en gång och det börjar sina. Vore toppen om vi kan plocka ihop lite när jag kommer och hälsar på i oktober.
Ha det så trevligt i Stockholm och hälsa så gott.
Kramar

Janny sa...

great card Karin!

joggemia sa...

Superfina kort! Nu bara MÅSTE jag testa att embossa chipboard! =)

Trevlig helg!

Kram!

Aase sa...

Vilket härligt format... det samla korten. Hoppas det var bra i Stockholm :)
Kramen Aase

Anonym sa...

Beautifuly elegant cards Karin..
Have a lovely weekend:)x