söndag 1 november 2009

Gäst designer

För några veckor sedan frågade Annica hos AnnBris scrapbooking om jag ville vara gästdesigner hos dem. Svårt att tacka nej till ett så trevligt erbjudande. Så i helgen satte jag igång med det härliga paketet fullt av material för julen och stilrena papper i Making Memories bröllopsserie.
I dag har jag valt att visa bröllopslayouter och senare i veckan blir det jullayouter och julkort.












Den här layouten är 8x8 tum. Övriga är 12x12.



Papper från Basic Grey.



I´m a guestdesigner for AnnBris scrapbooking.
Got a lot of materials for wedding and Christmas.

6 kommentarer:

Chris_P sa...

Men SÅÅÅ fina layouter!!! Helt outstanding!!!!

Aase sa...

Åh vad du kan, super snygga
Kram AA

Anna tassar in.. sa...

Men Karin..nu är du väl helt makalös och överträffar dig själv..du har en sådan finish på dina verk här att man svimmar..

Så fint så välgjort och vackert..mmmmm jag kan lätt förstå att du är eftertraktad..

Alltså detta brudpar..har dom fått ta del av dina underbara kompositioner?

Lukas sa...

Vilka fina layouter. Du är helt otrolig.
Jag behöver göra ännu en beställning på ett bröllopskort. Åke barndomskompis har gått och gift sig i Las Vegas och vi är bjudna på bröllopsfest den 28 november. Jag slår dig en pling i veckan om färger mm.
ha det bra så länge.
Kram, kram

Janny sa...

woooow great LO's Karin!!

Cecilia Engdahl sa...

Nu börjar nästa tårarna komma igen. Verkligen jätte fint och blir så lycklig när jag tänker på denna dagen. Verkligen jätte fint.
Kram Cissi