söndag 10 april 2011

Något för Antikrundan?

Fotot kom från Maria med frågan om vi kanske skulle visa upp vår respektive på Antikrundan. Ett skämt som inte uppskattas lika mycket av alla inblandade.....


Minnen från en härlig dag i juli med besök på Katrinetorp i utkanten av Malmö.


Till bakgrunden har jag använt min favoritstämpel "Tegelvägg" från Gummiapan, klockstämpel från Bo Bunny och en textstämpel med okänt ursprung.

Allt är färglagt med Distresser, Brilliance Lightning black och Glimmer Glam.


En favorit bland dekorationer är banden som är som grenar med löv. Just mina kommer från AnnBris scrapbooking.

Blandade blommor: största blomman kommer från Prima, några har jag tillverkat av wellpapp och så Sparklers från Webster´s Pages.


Layouten är min tolkning av ännu en härlig Skissedillaskisse och detta är #106.

3 kommentarer:

mi@ sa...

Så kult det ble med mursteinsveggen. Herlige detaljer på denne :-)

Takk for bidraget til Skissedilla

Maria sa...

Jag tycker att de flesta på Antikrundan bara verkar vilja få sitt "objekt" värderat utan att egentligen vilja skiljas från det - det kanske kan lugna herrarna? Kram, Maria

joggemia sa...

Supersnygg! Tokgillar när du använder Gummiapans tegelvägg på dina layouter...såå snyggt!

Kram!