torsdag 4 april 2013

Blommor & loppis

Hittade en layout som jag gjorde på en scrapträff i höstas och som jag av någon anledning aldrig lagt ut här i bloggen. Kanske skulle den bli en överraskning till Maria som är på fotot? Ett minne från en av våra många utflykter på Söderslätt bland inredningsbutiker, blommor och loppisföremål.

Bakgrunden har jag stämplat med tre olika stämplar från Gummiapan, en textstämpel, tegelväggen och cirklarna/bubblorna. Stämpelmotiven är färglagda med distresser.

5 kommentarer:

Elisabet sa...

Enormt snygg lo! Jättefin effekt med tegelväggen.

Ha det gott! kram.

Anna Filipendula Rudbeckia sa...

Mustigt och alldeles finfixat. Så mycket kul man kan göra om man har det i blodet som du.

Katarina sa...

Vilken vacker LO. Jag gillar den mycket. Ha en bra vecka. Kram Katarina

Katta sa...

Så fina kort du gjort! Det är så roligt att göra kort även om jag inte har nån kunskap om scraping men jag kör på mitt eget lilla sätt kul att se riktigt fint gjorda. Kram Katta

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Oj så fina kort du har gjort! Visst är det roligt med pyssel...
Kram
MArie