måndag 29 oktober 2007

Havet lockar

"Jag trivs bäst i öppna landskap nära havet vill jag bo..." stämmer bra in på mig. Annika gillar också havet och som ni kanske minns, åkte vi till stranden en solig söndag i oktober för att plocka drivved till tomtepyssel. Kameran var med och det blev många härliga fotografier. Gjorde den här layouten till förra veckans skissutmaning på Swescrap-bloggen. Idag blev den publicerad. Lika roligt som alltid att komma med. Jag tycker papperna är underbara och var väldigt roliga att arbeta med.

This layout was published today on Swescrap.
Made it from last weeks sketch.
The photos are from a sunny walk at the beach in october together with my daughter Annika. Both of us love the beach and the sea.

17 kommentarer:

Anonym sa...

Så underbart fin!
Jag gillar den massor...

Ska försöka mig på att skicka vidare din utmaning...
Tack så mycket! :)

Kram
Mette

Frida sa...

Åååh det här får mig att längta tillbaka, särskilt en dag som denna. Jättehärliga färger!

Cecilia sa...

Kanonfin LO! Jättehärliga färger. Förstår att du gillar att jobba med papperna.
Kram

tackar för utmärkelsen! Ska försöka hinna med att fullfölja den...

Malin sa...

Väldigt vacker LO, gillar de härliga färgerna mot de blå fotona :)

My Paper World sa...

Beautiful layout, the colours are so pretty!

Peet sa...

It's beautiful Karin!!!

Anonym sa...

Jättehärlig! Ser ut som vår strand här i Höllviken.

Simmat sa...

Mysig LO!!! Tack för utmärkelsen...
Kram
Jennie

Anonym sa...

Jag tänkte väl att det var där. Jag bor vid tennishallen, så det är ju preciiis där. Du får komma in och säga hej när du är nere nästa gång. :)

joggemia sa...

Grattis till publiceringen! Den är så vacker!!

Kram Mia

Ewonne sa...

Vilken ubersnygg LO! verkligen!!!!

StefaniaB sa...

Thanks for your nice comment on my blog :) I've seen yours and you do such beautiful works!!!
Hugs from Italy

TesaB sa...

Mmmmm pappren är jättefina! Härlig färgsprakande och vacker LO! Och er dag på stranden verkar ha varit helt underbar!

Anonym sa...

Den här var bara såååå mysig. Helt ljuvlig i färgerna.
Kram

Alhambra Club sa...

What a lovely page, the beach is extra special during the fall and winter.

Anonym sa...

Så underbar denna är, så smastämd och gillar fotot och att du valde rosa!!! Kram Aase

Scrapsystrar sa...

Den är underbar! Det rosa passar så bra med det blå i fotona!! :-)
Kram/Katarina