fredag 4 januari 2008

Julkaffe

På Nyårsdagen var jag på en liten mysig scrapträff. Gjorde bl.a. den här layouten. Är inte nöjd med färgerna och ännu sämre blev det här vid scanningen. Kände att fotografiernas starka röda och blå färg var svåra att matcha till papper. Det mönstrade pappret som sitter på tvären och ser orange ut är rött...




Went to a little scrap-meeting at New Years Day. Made this LO called "Christmas coffee" and I have written name of the special Christmas-cookies. I´m not satisfied with the colours and the scanning made it even worse.



14 kommentarer:

My Paper World sa...

The inked edges look great! and I love the cute little snowflake embellishments!

Dawn Wheeler sa...

It is brilliant ,i love the colours and the words ,Dawnx

joggemia sa...

Jag tycker att de dova färgerna på bakgrunden gör att fotot kommer fram.....tycker den är härlig!

Trevlig helg!

Kram Mia

scrappermimi sa...

I love it, can't believe you think it looks bab! Great pics too!

Anonym sa...

This is lovely....just what I need a good cup of cooffee& nice biscuit:)lol
love your work:)
"Happy New Year":)

Cecilia sa...

Mysig layout! Låter som en mysig Nyårsdag.
Trevlig helg!

Anonym sa...

Vilka goa kakor, blir så sugen! verkligen en lockande LO.
Har ni såååå mycket snö i Skåne?
Kram kram Aase

Misty sa...

Gray is going to be all the rage this year. Gray with warm colors especially. I really think your lo is nice. TFS.
Misty

Janny sa...

what a great LO, lovely colours and picture!

Gunilla/Nilla sa...

Tycker att den är riktigt stämningsfull och härlig.
Vad är det för väder vi har här idag. Behövs minsann inga skridskor. Kanar gör man alldeles utmärkt ändå, usch!!
Sköt och dig
/Gunila

Emma sa...

Jag tycker att den är jättefin!!

Peet sa...

Wow, it looks great, Karin!!!!

Anonym sa...

Underbar layout!
Jag gillar verkligen att du har använt ett mönstrat papper som botten och sen använt flera olika mönstrade papper till det!
Supersnyggt!

Kram
Mette

Scrapsystrar sa...

Men å, jag tycker denna layout är jättefin! Och vad paff jag blev när jag såg kaffekoppen. Jag har en uppsättning sådana hemma nämligen./ÅsaB