lördag 19 april 2008

Dagens foto


Lars är i full gång med vårbruket. I kväll när jag varit ute med mat till honom såg jag ett par olika flockar med rådjur. Dessa lyckades jag fånga med kameran.
Spring is coming on the fields and my husband is working all day long. Went out with something to eat for him. On my way home I was lucky to get some pictures of roe deer.

Hängmatta i Västra hamnen, Malmö 2007

"Rest"
This hammock is located in a residential quarter in Malmö.


Har hunnit med att scrappa en del i helgen. Här är en LO jag gjorde färdig igår. Fler är på gång. Härligt med lite tid att scrappa. Mycket tid går åt till de sista besluten i köket och färg på väggarna i ytterligare två rum.

This weekend give me some time for scrapping. Finished this LO yesterday and more is coming. We are also comig to final decisions for the kitchen and two other rooms.




10 kommentarer:

Hetty Hall sa...

Hi karin, thanks for visiting my blog. Your work is beautiful also, love the photo's, Sweden looks like beautiful country side. Will add you to my favorites.
Hugs
Hetty

scrappermimi sa...

Just love you new LO's, and how lucky to get those fun pictures of the deer!

Cecilia sa...

Härliga vårfoton och en suverän LO!

Janny sa...

what a great LO Karin and what a lovely picture

Susanne H / snuffehar sa...

Härliga layouter, denna och den nedan. Myrstämpeln är ju för söt.
Jag har inte virkat själv (vet inte om jag kan ens...). Köpte blomman och några virkade hjärtan på Stoff & Stil.

Peet sa...

Your lo is absolutely beautiful!!! love it!
Great pictures!!

joggemia sa...

Härlig LO! Så sött med myrorna.

Kram!

Anonym sa...

beautiful LO`s as always..and beautiful photos Karin..Have a great week:)x

Anonym sa...

Wow att du lyckades få med rådjuren så härligt.
Kram Aase

Gunilla/Nilla sa...

Visst är dom fina rådjuren när dom skuttar på ängarna.
En härlig LO har du också gjort.
Härliga färger och så söta dom där myrorna var.
Ha en bra vecka
Kram