torsdag 26 juni 2008

Kaffe

Annika har börjat dricka kaffe nu i vår och häromdagen överraskade hon mig med att hon skaffat sig en blogg. Titta in här och inspireras av hennes recept och annat.

Veckans skiss har valt min midsommarlayout till veckans val. Riktigt glad är jag för det och just idag när jag börjat min fem veckor långa semester. Härligt! Nu ska jag komma i ordning i mitt nya kök, scrappa och resa till Kreta!

My daughter just turned out to be a coffee fan. She also just got her own blog. Take a look here.

My vacation started to day. Five weeks!!! Great to be home and get my new kitchen ready, do some scrapbooking and spend one week at Crete.

5 kommentarer:

Jag sa...

Hej hopp!!
Har nyss kommit från nagelbyggnaden, borde sova, ska ju upp tidigt imorgon :)
Kul att du länkade, hade just tänkt be dig!! Fin layout!!!
Ses snart!
Kram

Janny sa...

wooooooow great LO and have a nice vacation!

Anonym sa...

Visst är det mysigt att kunna fika med sina flickor, mina dricker också kaffe så mysigt med cafeér
Vad skönt med semester, jag jobbar en vecka till. Kreta låter skönt!
Kram Aase

Anonym sa...

Hej svejs,

Har inte sagt det innan med det är så kul att gå in här på bloggen och få inspiration. Ser fram emot att se kortet som du gjort till brudparet som gifter sig i morgon.
Vi ses i eftermiddag/kväll.
Hör av oss när vi närmar oss.
Stora Kramar

joggemia sa...

Grattis till veckans val! Den är ursnygg med så fina detaljer!

Kram!