måndag 12 januari 2009

Mera glädje sprider sig

....på två dagar har jag fått tre awards.

De som gett mig awards är Susanne, Vibbe och BellaMio. Riktigt trevliga utmärkelser!! Tusen tack!!
"Kriterierna” för att få denna nedersta award: Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten och bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.
Det är nu det blir svårt....ska välja ut vem jag ska skicka till och det finns ju så många att välja på. Tror jag funderar lite till och återkommer efter en stund i scraphörnan!!!


1 kommentar:

Jag sa...

Vad fina awards du har fått!! Jag tror jag ger mig själv en "bra-pluggat-award", av tentaplugget återstår nu bara två dagar, sen smäller det på fredag. Ska bli rätt skönt! Sen blir det en hektisk termin, som jag faktiskt ser framemot, får väl påminna mig om det sen när jag har mycket att göra. Att jag trots allt trivs rätt bra med just "mycket-att-göra" :)
Kram