torsdag 29 december 2011

Snart nytt år

....och ljusare tider i sikte. Dår är det härligt att byta ut julpysslet mot lite annat. Vintags och ljus med vårdekoration har det blivit här hos mig.



Gummiapans nya kollektion innehåller en stämpel med vincitat och det gillar jag!

En gammal favoritstämpel med fjärilar och andra insekter tillsammans med färska vaxblommor känns härligt nykommet efter alla juldekorationer!

Berlock i antikmetall från Landstoken som extra dekoration.



I eftermiddag blir det pyssel här med ett gäng tjejer. Kanske något att visa i bloggen i morgon!

4 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Underbart..tänk om man hade dig som gäst Karin..oj oj oj..vackert stilfullt o ja..perfekt..

Jag har just varit o införskaffat diverse dekorationer i all enkelhet till bordet jag ska duka till Nyår..det är vår tur att ha festen iår...jag njuter när jag får duka..

Nina sa...

Vackert, gillar hur du har dekorerat stilfullt.Ha det så gott. Passar på att önska dig ett Gott Nytt År redan nu. Kram Nina

Aase sa...

Supersnyggt passar alla fester efter nyår.....

Ha ett gott slut, Kram Aase

Katarina sa...

Så fina saker. Underbar stämpel på ljuset. Passar också på att önska dig ett gott nytt år. Kramar Katarina