söndag 7 oktober 2012

En lång bloggpaus

Här blev det plötsligt en lång och oplanerad bloggpaus. Till största delen beroende på ett virus i veckan som gick. Dock inte ett datavirus utan ett som gav mig flera dagars intensiv huvudvärk, ledvärk och trötthet. Sedan har helgen rullat på med diverse aktiviteter. En del kort har jag skapat som jag inte hunnit lägga in här i bloggen. De två första har jag gjort på beställning. 

Till en 25-årig kille där temat gärna fick vara klockor för att matcha presenten.

Lite metalldekorationer och punchinella som jag fixat till med bl.a. kopparfärg.

Till ett brudpar. Beställaren önskade ett isigt och silvrigt blå-lila kort.

Ett embossat chipboardhjärta i vitt och silver. Det vita pappret har jag embossat med en embossingfolder och strukit på lite av min favoritstämpeldyna Brilliance Lightning Black.

Ett kort till goda vännen Kristina som fyllde år i augusti men fick sin present nu i september.

Flaskan har jag stämplat på ett akvarellpapper och sedan klippt ut.

Inga kommentarer: