söndag 28 oktober 2012

Hjärtan med olika tekniker

Hjärtan av olika slag är alltid användbara.
Det här kortet har jag gjort på beställning till ett brudpar i England. Familjen M var på bröllopet nu i helgen.

Hjärtat är av chipboard och jag har embossat med enamelpulver i platina. Mönstret har jag stämplat med Gummiapans "Slitet nät".

Till en 50-årig tjej med födelsedag i höstmånaden oktober.

Hjärtat är av cardstock och kartong. Cardstocken har fått mönster av en embossingfolder och sedan diverse olika färger.

6 kommentarer:

tinawingren sa...

vackert!

Anna tassar in.. sa...

Himmel så mycket fackspråk..jag fattar nada men jag kan tydligt se att allt blir så makalöst fint. Tjusiga färger och stilrena drag..det gillar jag.

Jasmine sa...

Du är verkligen duktig på att skapa! Dina alster imponerar, jag finner mycket inspiration. Tack och på återseende. :)
Kram

Aase sa...

Läckra kort du gör!!

Kram

Paula J Atkinson sa...

Fabulous cards. I love the top one the most because i really love those colours. Beautiful embossed hearts.

Godelieve sa...

Beautiful cards! Great texture on the hearts.