söndag 14 augusti 2011

Bröllopskort

Min absolut flitigaste beställare av bröllopskort är barnens kusin Birgitta. Undrar hur många det har blivit egentligen? Nu har jag levererat ytterligare tre kort. Ett överlämnades i lördags så det är ok att visa idag.

Färgtemat på bröllopet var rosa, limegrönt och blått.


Textstämpel "Love is patient" från Gummiapan.




Veckans nyhet:

Söderslätts Bok & Papper i Trelleborg har blivit återförsäljare av Gummiapans stämplar. Bra för dig som bor i trakten och som gärna vill se stämplarna "live".


5 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Vackert så romantiskt vackert..det är en fröjd att se dina verk..jag förstår Birgitta..

Nina sa...

Vackert, fint att placera texten i ena kanten. Hjärtat är så fint, har du gjort något specielt med det? Kram Nina

Karin sa...

Svar till Nina: det är ett chipboardhjärta som jag embossat med vitt enamel(tjockt)pulver och lite stänk av Hologram sparkle (glitter).

Margareta sa...

Underbart bröllopskort du gjort!
Så roligt att jag hittat din blogg! Här fanns mycket vackert och inspirerande!
Kommer gärna åter!

Nina sa...

Tack för att du talade om hur du har gjort.Nu har jag lärt mig något nytt. Kram Nina