måndag 8 augusti 2011

Fjärilar i massor

Just nu översvämmas vår Fjärilsbuske av olika sorters fjärilar




.....och nu i fjärilstider är det härligt att dekorera kort och layouter med olika sorters fjärilar


Gummiapans "Hjärtlig fjäril" är rolig att färglägga och sedan enkel att klippa ut


........den är perfekt att måla i sensommarens/höstens fina färger.



Det syns lite dåligt på bilden, men den här fjärilen har fått en turkos, avlång pärla i mitten.

Under fjärilen har jag stämplat Gummiapans "Sliten kvadrat".


"Slitet nät" är en storfavorit hos mig just nu, som ni kanske märkt!



I morgon visar jag steg för steg hur jag stämplat, maskat och färglagt det här kortet.



3 kommentarer:

Nina sa...

Så roligt att du skall visa hur du gör, jag lovar att jag kommer att kika in.Korten du har gjort är såå fina, gillar valet av färger.Ha det så gott. Kram Nina

Anonym sa...

Hi Karin..lots of beautiful photo`s and beautiful cards...
Hope you and yours are well...loves to your Mamma...Have a lovely week:) xxx

Aase sa...

Älskar dessa vackra saker som lyser upp vår tillvaro... Ljuvliga fjärilar ;)

kram