lördag 20 augusti 2011

Hallon, fjärilar, sommar

Jag har tolkat Veckans skiss som Jenni har ritat. En mycket inspirerande och rolig skiss. Titta in till Veckans skiss och bli inspirerad!


Jag har dekorerat med fjärilar som jag stämplat dels på färgat papper och klippt ut, men även stämplat direkt på bakgrundscardstocken. Samtliga fjärilar är stämplade med Distress ink och även lätt färglagda med distresser. Fjärilstämplarna kommer från Gummiapan.

Textstämpeln "Always on my mind" kommer också därifrån.

Chipboardhjärtat har jag embossat med rött pulver och lite stänk av guld och vitt.



5 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Jättefin tolkning! Jag ska försöka hinna ge mig på den också.

Anna tassar in.. sa...

Lite guldstänk..så lyxigt o tjusigt på alla sätt...

Aase sa...

Mycket fin tolkning!

Kram

diana sa...

Vad fint :)

Nina sa...

Underbar tolkning av skissen. Jag tycker om färgerna som du har använd.Superfint. Kram Nina