onsdag 4 april 2012

Canvas med motiv från Spanska Trappan

För ett par veckor sedan gjorde jag den här tavlan som present till en av killarna i ressällskapet på vår Rom-resa.

Jag målade först canvasen med vit akrylfärg och sedan förde jag över en fotokopia av en av mina bilder från Spanska trappan. För övrigt har jag bara använt Lightning Black att färglägga med. Bladguld har jag lagt in på lite olika ställen samt lite Liquid Leaf.

Textstämplar och Humla från Gummiapan.

Den lilla Poststämpeln Roma kommer från Crafty Individuals.


5 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Men så snyggt!!! Han blev glad kan jag tänka =)

Kram Mia

Anna tassar in.. sa...

Molto bene..du..tänk att sitta där i trappan o studera människorna..lovely..Amore,,

Himmel vilken present så fin.Du är bara bäst.

Glad påsk på dig..kram från Anna

Anna tassar in.. sa...

Molto bene..du..tänk att sitta där i trappan o studera människorna..lovely..Amore,,

Himmel vilken present så fin.Du är bara bäst.

Glad påsk på dig..kram från Anna

Mia sa...

Men åååååhhhh vilken present!!!!!
Det finns inte ord för mig att beskriva hur fin den är...wow....
Det måste ha blivit en oerhört uppskattad present! Attans vad duktig du är...
Haha, jag blev lite klen... =)))
Ha en underbar påsk och var rädd om dig, håll hårt i kvasten! Kram från mig...

Katarina sa...

Vilken underbar tavla som kommer glädja mottagaren. Hoppas du får en riktigt skön och Glad Påsk. Kramar Katarina