måndag 9 april 2012

Vårens färger

Några nya kort i vårens härliga färger.

Som medlem i Gummiapans designteam har jag den fantastiska möjligheten att testa alla deras fina stämplar. Jag har en del favoriter som jag ständigt återkommer till som ni säkert märkt. Glöm inte titta in hos Gummiapan och kika runt bland alla motiven som finns. Söderslätts Bok&Papper i Trelleborg är återförsäljare för stämplarna och har en del stämplar i butiken.

Textstämpeln "Love is patient". Kanstansen kommer från Martha Stewart.




Tre olika stämplar: Harlequin, Fylld kvist och textstämpeln "Always on my mind".

Fjäriln är dubbel och gjord med en stans från EK Success. Den fyllda kvisten har jag embossat med "Shabby Green" från Stampendous.




Fyra olika stämplar: Humla, Gräs modell 4, Hönsnät och textstämpel som ovan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Vilka vackra vår kort, det sista kortet får 1 extra plus av mig: Hoppas du har haft det skönt i påsk!
Kram Annemarie

Nina sa...

Dina kort är som små konstverk, fint att blanda olika tekniker. Jag får kika in på Gummiapans webbshop och beställa några stämplar. Ha det så bra. Kram Nina

Elisabet sa...

Som vanligt har du gjort stilrena och vackra kort i fina färger!

Artes de Nágela sa...

So beautiful!
I loved them all!

Katta sa...

Fina kort! Tycker dina ägg i headern är jättefina med. Kram Katta

Katarina sa...

Vilka underbart vackra kort, jag gillar färgerna du andvänt. Sååå otroligt snyggt. Ha en skön helg. Kramar Katarina

Mulle sa...

Hejsan!
Otroligt vackra kort du gjort!
Suck...
Snyggt ihop passande med färger och detaljer.