söndag 22 april 2012

Vandra med vänner i Rom

Med härliga minnen från höstens resa till Rom har jag tolkat Veckans skiss vecka 16.

Bakgrunden är en äggskalsfärgad cardstock som jag färglagt med Glimmer Mist, Glitter Glam och Distress Stain. Bakgrunden är stämplad med Gummiapans "Slitet nät" och textstämpeln "Always om ny mind". 

Den stora fjärilen har jag stämplat på självhäftande canvas och färglagt med samma färger som cardstocken samt ArtMetall i brons.

De små fjärilarna är stämplade på vitt papper och färglagda. Jag har använt tre olika storlekar på fjärilsstämplar från Gummiapan.

11 kommentarer:

tinawingren sa...

så härlig! Gillar fjärilarna

Katarina sa...

Sååå fin LO. Kram Katarina

Anneli sa...

Underbart LO med så fina detaljer.
Kram Anneli

Ann-Sofi sa...

Fantastiskt fint med de rostiga färgerna. Du har verkligen fått till färgläggningen av fjärilarna också.

Mia sa...

Detär ju helt otroligt vad du är duktig!!!!! Fel ordval kanske, för otroligt är det ju inte, men du förstår vad jag menar....helt underbart!

Mulle sa...

Hejsan!
Vilken härlig och färg rik lo du gjort.
Jätte snygg
Kram Mulle

Marja Seidemo sa...

men herregud, den här är ju helt otroligt snygg!!! Färgerna, canvasfjärilen och fina detaljer. Tack för ditt bidrag till VS:-)

Snor och Glamour sa...

Vilken fantastisk lo! Helt ljuvliga färger och så välarbetad!
Kram Ann-Louise på VS

Aase sa...

Rom verkar vara en mysig plats att besöka...
Får jag nog göra ngn gång!!
Kram Aase

http://papperochpyssel.wordpress.com/ sa...

Härligt jobbat! Supersnyggt! Du har fått med massor av snygga detlajer. Den ser så väl arbetad ut! Tack för ditt bidrag till VS /J*

Zima sa...

Jättefin layout! Härliga färger! Gillar även ditt val av dekorationer och kompositionen på sidan.
Maria